tirsdag 4. oktober 2011

Overraskelser: katter, fjellturer, og store kanelbollemengder

På lørdag fikk vi uventet besøk. Av en katt. Han bare klatret inn av vinduet.
Tatt i betraktning at vi bor i femte - og øverste - etasje er dette ganske imponerende. Vi var litt sånn "ehm, hva skal vi gjøre nå?" Katten, derimot, var ikke like bekymret.
Så, etter kanskje en time bare forsvant den.

Igjen, vi bor i femte etasje.

Du er enig i at dette mest sannsynlig var en spøkelseskatt, ikke sant?

Men, for å skifte tema: min kjære venninne og roomie Kristine hadde 21-årsdag i går!!! Hvilket betydde at vi gjorde en hel mengde koselige ting. Som å gå på cafe. Og ha tacograteng. Og dra på Acnebutikken. Og lagde kanelboller. Det skulle være 20, men det ble altså over 40...Det er ikke noe galt med øyet mitt, mamma, jeg skulle bare ta vekk de røde øynene også tok kamerat på en måte bare vekk ett av dem?
Se her, totalt normale øyne. Ish.

Anyways,hvis det er noen som vil ha ei kanelbolle er det bare å gi en lyd...

Venninnen min Hanne Kristine hadde faktisk også bursdag i går! Hanne bor i Trondheim og går på medisinsstudiet, så hun er VELDIG smart. Hun er også veldig morsom og kul og pen. (Men hun har kjæreste, så dette er ikke en kontaktannonse.) (Selv om kanskje jeg burde begynne med det her? Med single folk, da.) (Eller kanskje ikke.)

Hanne og meg i Jeriko, 2008

En gang i fremtiden vil livet til Hanne bli akkurat som i "Grey`s Anatomy"!!! Fordi hun går på medisin, liksom. Jeg syntes dette er veldig kult. Hanne sier at hun ikke tror livet hennes kommer til å bli akkurat som "Grey`s Anatomy". Og jeg bare "Jo! Du er Meredith! Og jeg er Izzie! Bare uten legegreia, da, men uansett." Hanne bare "okei."

Ellers så har vi har jo faktisk eksamen på fredag da. Men det er utrolig nok ikke noe stress. Dette har muligens sammenheng med at vi bare har ei pensumbok, samt at det bare er bestått/ikke bestått.

Jeg har også vært på fjelltur btw. Men det var IKKE meningen. Jeg skulle bare få litt frisk luft egentlig. Og så sluttet jeg aldri å gå på en måte? Etterhvert var jeg ganske høyt oppe, og så var det et skilt det sto "Fløyen" på.

Og jeg bare "Hæ??? Fløyen???" Bare innvendig, da. Så da var jeg altså på Fløyen. Det var veldig fint, da.
Ellers så er det noen som har sagt til meg at de ikke greier å kommentere på bloggen min? Og jeg bare "vel, jeg skal prøve å fikse opp i det!!" Selv om min versjon av å fikse opp noe på en data involverer 1) bønn til visse høyere makter, 2) vill trykking på ulike knapper, 3) mer bønn.

Så vi får se hva som skjer?

(SENERE: nå virker det?! Vet ikke helt hvem sin fortjeneste det var, min eller Guds. Kanskje resultat av et slags fantastisk samarbeid?)

(ENDA SENERE: men nå virker det ikke??!! Jeg forstår ingenting? Internett er rart.)
Men nå må jeg sove.

Peazze out ;)

3 kommentarer:

  1. den katten var sykt søt da. vi kunne jo bare hatt katten i leiligheten vår..sånn...for alltid :P

    SvarSlett
  2. Jeg liker at du velger et bilde hvor vi begge ser likbleke ut, Malene. For det gjør vi jo aldri til vanlig! Noe annet jeg liker er idéen om kontaktannonser her inne! Hva med å starte med deg selv? ;)

    SvarSlett
  3. Ha ha, nei, tenkte å liksom vise at selv oss solbrune skjønnheter av og til kan være litt hvite. Godt for selvtilliten til alle andre liksom ;) Hm, ja, din ide har kanskje noe for seg?

    SvarSlett