lørdag 1. januar 2011

Stygge juletrær, diverse bilder, og den siste ukas hendelser

Såå, jeg må bare si GODT NYTTÅR til my dear readers. Som dere sikkert vet tilhører dere en ganske så eksklusiv gruppe, og jeg setter virkelig pris på hver og en av dere. Håper alle har hatt en fantastisk fin ferie =)

Her er et bilde av juletreet vårt. Det er egentlig ikke så veldig fint. Problemet er at det alltid er pappa og brødrene mine som velger ut juletreet. Pappa spør alltid om jeg skal være med, men jeg gidder aldri.Her er et bilde av spisebordet vårt fra julaften. Det er det mamma som har stått for. Som dere ser er hun en smule mer talentfull på det estetiske området enn sin ektemann.
Og her er et bilde av foreldrene mine. De har snart vært gift i 25 år. Jeg håper jeg og har vært gift i 25 år en dag. Bare at jeg skal aldri la han velge ut juletreet.
Når jeg tenker meg om så vil egentlig ikke den juletregreia bli noe problem i mitt fremtidige, akkurat nå ekstremt ikke-eksisterende ekteskap, tatt i betraktning at jeg skal ha et rosa plastikkjuletre. Nå dukker selvfølgelig et annet problem opp, nemlig hvordan jeg skal overtale min ikke-eksisterende mann til å kjøpe et rosa juletre...men...jeg tror jeg tar det når det kommer...

Fotografen bak alle disse bildene er altså meg. Jeg tvang familien min til å ha photoshoot på julaften, fordi de aldri tar bilder av ting. Jeg tror muligens de tok litt for mange bilder da jeg var liten, fordi, du vet, jeg var deres førstefødte ekstremt søte baby, og på en måte brukte opp hele "å ta bilder er GØY kvoten".

Liten digresjon: jeg lurer på om ALLE foreldre tror deres babyer er de søteste i hele verden? Jeg mener, det er forskjeller.

Her er et bilde av meg og min longtime-venninne Ingelin fra nyttårsaften. Kanskje jeg ligner mer på mine foreldre enn jeg aner, for det er et av MEGET FÅ bilder jeg tok den kvelden. Og det eneste som viser skoene mine, hvilket er grunnen til at jeg la det ut. Anyways. Julaften og romjula var koselig, jeg spiste sjokoladekarameller og sjokolade og kake og jeg vet ikke hva. Nyttårsaften var også full av kaker, men også middag, jenteprat i ganga og dansing til Avril. For å nevne noe. Vi hadde det iallefall gøy. Bortsett fra den greia da vi var ute og så på fyrverkeri og jeg var overbevist om at den kraftige vinden kom til å blåse fyrverkeriet hend på meg, og så ville ansiktet mitt ta fyr og det ville være artikler om meg i VG neste morgen, etterfulgt av bilder folk hadde tatt med mobilkameraet sitt mens jeg ble kjørt inn på sykehusets venterom.

Selv om jeg burde kanskje ha vært mer bekymret for de som faktisk tente opp fyrverkeriet.

Men, uansett, nå er faktisk ET NYTT ÅR!!! 2011, LIKSOM! YAY!!!!

Kanskje nyttårsforsettet mitt burde være å slutte å skrive med caps lock?

Nei, det ville vært som å kneble en liten del av sjelen min. På en måte. Men, nå tror jeg at jeg skal avslutte og gjøre En Hel Masse Nyttige Ting.

Ha ha, jeg bare tullet. Jeg skal egentlig inn på "celebrity-lookalike" og se hvilken kjendis jeg ligner på. Og muligens spise mer sjokolade.

Livet mitt er så sykt innholdsrikt!!!

Klemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar