mandag 29. november 2010

Eksamensgalskap i den syvende himmel

Så, nå er jeg ferdig med ex. facen og har en eksamen, en prøve, og en innlevering igjen. Wohoo!!! Kjenner jeg begynner å få et snev av eksamensgalskap, men jeg holder det i sjakk ved å gå turer i nabolaget, klage til housiene mine, og iallefall prøve å opprettholde et noelunde normalt sosialt liv. I kveld skal jeg til og med ha cellegruppe. Thank you Jesus for ferdigmikskaker sier jeg bare...
Jeg vet ikke om det er et symptom på nevnte craziness, men jeg ser ut til å utvikle særegne interesser når jeg leser til eksamener. I første omgang var det å se på Anne Maries "7th heaven dvder" i tide og utide. Jeg var EKSTREM-FAN av serien på ungdomsskolen, men har ikke sett på det noe særlig de siste årene. Ja...jeg var også en smule - jeg mener VELDIG - betatt av Martin.
Uansett, den siste uka har min nye favorittaktivitet blitt "travel-iq", hvor man altså skal finne ut hvor ulike land ligger på et kart og komme til forskjellige nivåer. Jeg har nå (endelig) kommet meg forbi Oseania (veldig vanskelig pga. mikronesia. Du ser ikke øyene på kartet engang!) , og er på nest siste nivå, nemlig Karibien. Jeg vet, jeg er så sykt geek...MEN, det er eksamen, da er alt lov. Sier vi...

1 kommentar:

  1. Heiahjengen her hjemme bare sender alle gode bønner og tanker din vei.Sikker på at Silje lager en cheer bare til deg, med egen 7th-heaven hopp og saltoer. Lykke til med psykologiex. GO, Malene!!!
    - mamma og de.

    SvarSlett