fredag 5. februar 2010

Hei igjen, ja!

SÅÅÅÅ, her kommer en av mine sporadiske oppdateringer, takket være at Hanne måtte på cellegruppe og jeg fikk låne PCen hennes (min elskede Acer er for tiden i koma, og jeg håper virkelig at elkjøpfolka skal få til en gjennoppliving, aller helst uten hukommelsestap som ettervirknig).

Hvis jeg skulle ha skrevet om alt som har skjedd de siste ukene tror jeg at jeg måtte ha gått i eksil eller noe, men jeg har på en måte fått nok med det etter svineinfluensaen, så jeg tror jeg bare skriver litt halvveis random ting jeg kommer på sånn mens jeg sitter her =)

I dag morges var iallefall begivenhetsrik...meg og Cecilie våkna HALV SEKS, og så gikk vi og mange andre jenter fra skolen og la oss nedover i gutteganga, med madrasser, dyner og det hele ;) Vi gleda oss sykt til guttene skulle stå opp og se oss ligge der...men i syvtida kom Michael og Christoffer (to miljøarbeidere) og skrudde på lyset. Kristoffer bare lo, men Michael var ikke spesielt blid...han gikk bortover ganga og skrev alle opp, mens han sendte oss avskrekkende blikk. Så gjorde han en sånn plystregreie og skrek "ALLE UT!", og da løp 15 forskremte, skuffa, men også ganske lattermilde jenter ut av gutteganga!

Michael selv hadde akkurat stått opp, og husker ca. ingenting av noe som hendte, så han var ikke helt tilregnelig og har ledd av situasjonen etterpå - og fått en god del spes blikk fra samtlige jenter...

Pranks er altså en stor greie her på skolen, men HVER ENESTE prank jeg har arrangert\deltatt i har gått galt. For eksempel da alle i klassen bestemte oss for å rote skikkelig til på rommene våre istedenfor å rydde dem på romsjekken fordi Irene og Kristian hadde klagd over at de var altfor perfekte (miljøarbeiderne sjekker rommene våre hver fredag), men så var det ikke våre miljøarbeidere som skjekket dem, og de som gjorde det skjønte ingenting...FAIL!

Uansett, på tross av dagens start har jeg hatt en skikkelig koselig dag. Etter å ha blitt beordra ned fra gutteganga la jeg meg for å sove noen timer til (vi hadde fri), og så dro jeg og en del andre i klassen på brunsj hos Kristine. Hun bor i "luksusleilighetene" på internat 3, noe vi vet å benytte oss av...

Ellers så er jeg nå i full gang med sangutfordringa! Sist mandag sang jeg "Kamilla og tyven" sangen til Linda, og på mandag blir det "Hit me baby one more time" til Ole. (merk at folk velger sangene sine selv...) Det hele går egentlig veldig bra, litt skummelt selvfølgelig, men også gøy!

Nå er det bare ti minutter igjen på batteriet til dataen (nok en ting jeg savner med Aceren min: den kunne gå i TIMESVIS uten å lades), så jeg tror jeg må avslutte. Men til neste gang ønsker jeg alle mine (fem? Seks?) lesere en god fredag =) Hugs

1 kommentar:

  1. Selv om dine forslag ikke går så bra, så er det jo bra dere har det gøy hvertfall:P

    Astrid fortalte dere skulle legge dere i ganga, så vittig og høre om^^

    SvarSlett