tirsdag 8. desember 2015

Every day is date day

Hei kjære venner!

Da har jeg fått livet tilbake aka eksamen er over! Jeg (tror) det gikk bra også. SÅ nå er det bare vanlige lesedager med fri på ettermiddagene...you gotta love law school. 


For øyeblikket sitter jeg og leser med mine stakkars kjæreste, som har hjemmeeksamen. Vi sitter på HF-biblioteket, og det er serr evig kaldt der. Vet ikke om dere ser det på bildet, men har på meg TO ytterjakker! (Altså min og Raymond sin. Er ikke så frysen at jeg går rundt med to ytterjakker.)

Haha, jeg ble så evig trøtt på fredag. Rett etter eksamen var adrenalinet fortsatt i kroppen, så jeg tenkte jeg skulle kose meg med en av mine guilty pleasures: vandre rundt på Lerøy Mat.

Hallo, den butikken er jo helt fantastisk! Meter på meter med all slags sauser, pasta, kjøtt, sjokolade...litt utenfor min prisklasse, men jeg får ekstrem glede av å bare observere alt.

Hm. Når jeg skriver dette ned, vet jeg ikke om det er trist eller søtt at jeg blir glad bare av å SE på mat.

Kanskje det bare er rart.

Ihvertfall. Etter noen minutter begynte virkningene av to uker med stress å ta på. Jeg følte jeg hadde jetlag, og det beste hadde nok vært å da bare dra hjem.

Men. Jeg var på en måte litt for fjern til å ta en slik beslutning. Så jeg bare gikk rundt og så på minimarshmallows og fajitaskrydder og jordbærsaus. Som en fange i mitt eget sinn. Vet ikke hva de som jobbet der tenkte...

Kom meg hjem til slutt, og satt meg ned med sushi og "Frozen". Tatt i betraktning mine svekkede kognitive evner, fant jeg ut at det var best å se på noe som var beregnet på litt yngre personer.

Og hallo, jeg elsket den!!  Raymond kom over etterhvert, så så vi siste rest sammen. Jeg kjente meg virkelig igjen i flere av personene.

Som Olaf. Altså snømannen. Hadde jeg vært snømann, hadde jeg vært akkurat som Olaf. Bare litt mer feminin.

Raymond mener jeg lever meg litt vel mye inn i personene når jeg ser film. Vet ikke hva han snakker om??

Malene desember 2014 skulle forresten SÅ ha sett Malene 2015. Pleide å le rått (og sånn halvveis hånlig) av folk som satt hjemme på fredagskvelden med kjæresten og så film. Hehehe.

Ooog, nå er jeg til og med på date når jeg leser. Looool.

Oki, må tilbake til skole nå. Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar