fredag 27. november 2015

There's no black friday in law school

Kilde: http://weheartit.com/entry/210665928/search?context_type=search&context_user=athn&page=2&query=black+friday

Vet dere hva som er TRIST? Når venninnene dine skal shoppe på Black Friday-salget, og du sitter på skolen og jobber med pengekrav. Jeg ville heller vært ute og opprettet pengekrav i praksis...

Regner med en del av dere tenker sånn "virkelig?? Er det trist å gå glipp av SHOPPING?" Siden dette er jo en aktivitet det hersker delte meninger om. Hehe.

For meg er shopping alltid gøy, selv når jeg ikke har penger. Jeg bare drar på shopping uten å bruke penger. Og med det mener jeg IKKE at jeg bruker 1) Kredittkort, eller 2) Raymonds penger!

Det jeg gjør, er enten bare prøve på fine ting for gøy, eller å leke personlig shopper til de jeg er med. Funker kjempebra! SÅ, det var altså dagens økonomitips. I og for seg passende å komme med det, når jeg lærer om alle de fæle tingene som skjer med deg når du misligholder pengekravet (fancy jusspråk for å ikke betale regningene dine).

Ellers så går det bra, sånn etter forholdene. "Forholdene" er at jeg skal lære meg et helt fag på to uker. Jeg hadde det for to år siden, nå forbedrer jeg (forhåpentligvis!!!) karakteren i det.

Og forresten så er det en høytidsdag i dag, for Raymond og meg har vært sammen i åtte måneder! Tenke seg til! Jeg som hadde planlagt å bli kattedame og bo i kollektiv for alltid! Jeg er glad det ble som det ble, for etter fem år med Pottifar aka ondskap i katteform er jeg blitt litt redd for katter...

Pluss at hallo, jeg er jo sammen med verdens beste gutt! Etter min personlige mening ;)

I min verden er det og en høytidsHELG faktisk, siden det er den første "adventshelgen". Jeg gleder meg kjempemasse til å pynte hele leiligheten! Det er visst ikke så vanlig å ha en hel kasse med julepynt når man bor i kollektiv, men det har altså jeg.

Raymond har forresten ikke sett julepersonligheten min (tenk levende christmas elf. Tenk julegenser med utstikkende motiver og matchende tights) enda, så jeg satser på han fortsatt vil være sammen med meg etter det...Haha. Jeg tror det skal gå bra, han har tross alt taklet eksamenspersonligheten.

Oooog, vet dere hva, nå må jeg tilbake igjen til mine kjære penger og latinske gloser og alt det der. Dere må ha en bra dag videre, særlig dere som sitter og leser og leser og leser!

Kemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar