fredag 13. november 2015

Fotballfrøken



Samboerne mine bare "det er landskamp på torsdag!" 

Og jeg bare "ehm okei!" 

Og de bare "vi må arrangere fotballkveld og se kampen!" 

Og jeg bare "MÅ vi det?" 

Hehe. Fotball er litt sånn enten/eller. ENTEN så elsker du det, ELLER så syntes du det er det kjedeligste i hele verden. Dere kan jo bare tenke dere hvilken kategori jeg hører hjemme i... 

Jeg er ihvertfall takknemlig for at jeg er sammen med "Odegaard88" (Raymonds instagramnavn) og ikke "Odegard98". Så jeg slipper å måtte se fotballkamp flere ganger i året... 

(Pluss at da hadde jeg vært sammen med en 17-åring, lol). 

Det skal sies at jeg ble litt - merk dere kun litt - engasjert i sånn 10 sekund, da vi nesten fikk mål. Men utenom DET, så tenkte jeg mer på type hårfrisyren og antrekket til folk på skjermen. 

Apropos det, hva var greia med at keeperen til Ungarn hadde på seg tidenes kosebukse på banen? Hadde jeg vært "fotballfruen" til en spiller, hadde det SÅ ALDRI skjedd. 

Utenom fotballtitting, så er livet bra for tida. Fikk sånn hundre prosent bedre livskvalitet da jeg gikk ut av eksamenslokalet sist uke. Og det tror jeg Raymond og fikk. Hehe. Han har ikke klagd i det hele tatt, men hallo, det må jo være slitsomt å være sammen med en stresset, sliten og (derfor) emosjonelt ustabil person. 

Jeg foreslo faktisk at han skulle starte "pårørendegruppe" for kjærestene til jusstudenter. Haha. 

Vi har (som vanlig) starta opp med nytt fag allerede... Sååå nå skal jeg lese litt videre, før jeg tar helg! Vi snakkes :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar