søndag 29. januar 2012

Kleskriser, Fløyen og bøker

Akkurat nå gjennomgår jeg en kleskrise. Den går ut på at jeg ikke har noe å ha på meg. Vel, ikke bokstavelig talt, da. Jeg har klær i skapet, liksom.

Jeg er bare veldig, veldig lei av dem.

Utenom nevnte kriste går ting derimot bra. Idag var jeg på tur til Fløyen igjen, denne gangen med Kristine og Nora. Veldig koselig. Selv om mitt tips til deg som vil gjøre det samme som oss er å ta med brodder. Vi snakker speilblank is. Sjarmen med tidvis klamring til rekkverket er jo at, ehm, egentlig kommer jeg ikke på noen sjarm med å klamre seg til rekkverket? Bortsett fra at du, jeg vet ikke, setter pris på rekkverket?

Ellers så har jeg lest denne boka. Den var fantastisk. Handler om viktige samfunnsaktuelle temaer som kvinnemishandling. Og mote.

Jeg leser også denne boka, men vet du hva, den er ikke like fantastisk!?

Seriøst. Hitill føles juridisk metode mest som "extended version" av Ex fac. Men jeg syntes av en eller annen grunn det er hysterisk morsomt at de har pyntet boka med paragrafer.

Men vet dere hva. Jeg greide ikke å publisere dette innlegget før tirsdag, to dager etter at jeg skrev det. Det er jo ikke så bra? Siden det hovedsakelig ble skrevet søndag velger jeg å la den være oppført som publisert den dagen, da.

 Og nå må jeg sove. God natt <3

2 kommentarer:

  1. på tide at du kommer hjem en tur og blr med meg på skandinavias største shoppingssenter...?

    Mama

    SvarSlett