onsdag 5. mai 2010

I wish it was my birthday...

I går var det 4. mai, også kjent som MIN BURSDAG!!! Jeg vet om en del folk som har en sånn skikkelig "care" holdning til bursdager, men utfra min forrige setning gjettet dere kanskje at jeg ikke er en av disse folkene.

Jeg tenker at, hvorfor ikke være glad for at du har bursdag? Jeg mener, det er faktisk din FØDSELSdag, aka dagen da du kom til denne jorda, er ikke det noe å være glad for?Så igår (og idag, for den saks skyld) gleda jeg meg over at min pappa i himmelen skapte meg, på skremmende, underfullt vis. At han elska meg fra dag en (ja, faktisk før dag en), og at han har en spesiell plan for livet mitt. It`s nice, rett og slett =)

Anyhoowayz, foruten å gå rundt i min (muligens litt irriterende for omverden) "jegersågladjeglever" rusish tilstand så hadde jeg en bursdagsfeiring og fikk kake og gaver og kort, og jeg må si at folkehøysskolebursdagsfeiring bare er BEST. Det er liksom mer avslappa, du slipper alt styret med å ordne med fest og bla bla bla, og vennene dine er der hele tida, og, ja, det er bare veldig koselig.

Men jeg ble seriøst 20 år, det er jo helt sykt, ikke tenåring mer liksom. Voksenlivet, here i come. Nå er det klart for hund og barn og rekkehus og bil og båt og mann. Eller noe sånt.

Sees =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar