søndag 30. september 2012

Hovedsakelig om tenner

Visdomstenner, altså. De hadde kanskje en slags funksjon da vi levde i huler og spiste rått kjøtt og trengte max kraft for å tygge over sener eller noe sånt noe.

Men, du vet, dette er 2012 og personlig spiser jeg (sånn kjøttmessig, liksom) mest kjøttdeig. Selv om det er mest fordi jeg 1) prioriterer å bruke studielånet på, ehm, sko og cappuccino, og 2) er jente og sjeldent craver kjøtt.

Så visdomstennene mine er liksom, vel, overflødige. Spesielt siden det nesten ikke er plass til dem og de har gitt meg masse smerter og betennelse og generelt sett oppført seg ikke spesielt hyggelig. SÅ, på onsdag, fikk jeg endelig trukket en av dem!!!

Siden jeg, før visdomstannsproblemene mine, har hatt tilnærmet perfekt tannhelse, var dette min aller første tanntrekking. Men det gikk heldigvis kjempebra! All ære til Sibs tannleger, altså, de er seriøst utrolig flinke og hyggelige.

Men etterpå. Så skulle jeg sykle hjem. Og, vel, tannlegen mente at det ikke ville være noe problem, men jeg er tydeligvis verdens mest sensitive person til bedøvende stoffer, for jeg endte opp med å sykle meg vill og kjøre på en søppeldunk. Jeg vet ikke om jeg akkurat var en fare i traffiken, men jeg var definitivt en fare for meg selv.

Heldigvis gikk det bedre etter noen timer. Jeg tror det hjalp å se på "What Not to Wear". Jeg elsker "What Not to Wear". Makeovers generelt, egentlig. Det er noe tilfredstillende i tanken på at man, ved hjelp av en hårklipp og nytt buksesnitt kan bli et mer selvsikkert og tilfreds menneske.

Ellers så har jeg og samboerne - etter å ha planlagt å gjøre det i over et år - endelig laget cakepops. SÅ gøy. SÅ godt. Anbefales veldig til jentekvelder!
Hanne har æren for collagen...

Og i dag er det søndag, og vet dere hva? Det er gudstjeneste i Salt Bergenskirken klokka 19! I Salem. OG det vil seriøst bli kjempebra. SÅ hvis du er litt sånn "hm, hm, hva skal jeg gjøre på?" Så går det faktisk ann å stikke innom der.

Sees =)

1 kommentar:

  1. Haha jeg ler meg ihjel:D Sykle seg vill og i en søppeldunk:P Du er så kul<3 Astrid

    SvarSlett