lørdag 16. januar 2010

Nyttårsforsett 2

Hva hadde jeg vel gjort uten klassen min? Sist søndag fikk de nemlig ordna det slik at jeg kunne se "Titanic". Og for de som lurer så likte jeg den, veldig bra, men ikke favorittfilmen min (det er "Forrest Gump". Elsker den filmen). Uansett, etter å ha gjennomført det jeg hadde som nyttårsforsett i 2010 var jeg klar for slackhet and the like resten av året...

Men så fant Gunnleik ut at jeg måtte ha et nytt forsett, og at klassen skulle gi meg det! Ting fra å bare dusje to ganger i uka (dream on...) til å sykle birkebeinerhvadetnåheter (dream further on...) ble foreslått. Men så til slutt fant Gunnleik ut at jeg kunne synge en sang til en person i klassen hver uke...

Så på mandag begynner jeg, med å synge "You are the sunshine of my life" til Gunnleik (hans ønske.) Jeg er ikke spesielt flau for klassen, så det er egentlig ikke sååå ille, det er bare det at jeg liksom ikke akkurat er noen sangsstjerne. Jeg synger ikke gaulende falskt, men er ikke så god til å komme høyt oppe eller gjøre et eller annet avansert. Så dette kan bli...interessant...

Og hvis noen av mine fire lesere eller hva det nå er jeg har syntes jeg virker litt lite ambasiøs angående forsettene mine, så må jeg si at er ca. verdens mest forsettete person. Jeg driver alltid å tenker igjennom måter jeg kan forbedre meg på, som å ta på håndkrem oftere eller holde bedre kontakten med folk hjemmefra, bare for å nevne noe. Så jeg tenker jeg bør ta det litt med ro sånn til nyttår...

Dette nye året har iallefall hitill vært skikkelig bra! Jeg koser meg helt utrolig mye på skolen. Så mye at jeg nå må avslutte dette innlegget for å henge med folk igjen ;)

Hugs and kisses

3 kommentarer:

  1. Ja! Endelig kan verden (det vil si toppen) oppdage noen av dine talenter, nemlig sang og oppfinnsomhet! Du må jo finne en sang som passer hver enkelt.

    Malene, til lørdag skal vi ha konfirmasjon på skolen, noe ala deres rollebryllup. Kan jeg si hva jeg skal være? tviler på at noen fra nordfjord leser her. jeg skal være: LESBISK KJÆRESTE TIL GRAVID KVINNE! jeg er rørt til tårer over denne vakre og å-så-passende rollen.

    vi snakkes!
    PS: jeg er Hanne, hvis ikke du gjettet det til nå.

    SvarSlett
  2. SYKT VITTIG!!!! Dette må jeg høre mer om...

    SvarSlett
  3. Haha hanne! :P Malene, jeg tror dette blir bra;) :P

    SvarSlett