torsdag 3. desember 2015

Siste innspurt!

Hallo, det er DESEMBER!!! Hvor fantastisk er ikke det???
Som dere kanskje har forstått er jeg bittelittegranne begeistra for jul!

Faktisk måtte jeg ta lesefri hele lørdagen, så jeg kunne pynte leiligheten og bale pepperkaker. Eller, egentlig tok jeg meg lesefri fordi jeg var så leselei at jeg hadde lyst til å, jeg vet ikke, slutte på jussen og bli blogger på heltid. Haha, det hadde tatt seg ut, vet ikke helt hvem som ville sponset meg osv. Kanskje den lokale Kiwi-butikken. Jeg er en VELDIG trofast kunde.

Iallefall, en dag med inhalering av pepperkakeduft gjorde at lesegløden ble litt sterkere iallefall.

Og nå er det eksamen imorgen, og så har jeg fri!! I to dager, hehe. SÅ skal jeg ta igjen det har gått glipp av i det faget jeg egentlig har nå. Men det går greit altså, for om uker til er det JULEFERIE!! 

Men ja, nå sitter jeg altså her og skal gjøre en siste tapper innsats. Med sushi fra Kiwi og det hele. Må kanskje fortsette å jobbe nå. Muligens kanskje.

Jeg må bare si EN ting, og det er at pengekrav ikke er verdens mest interessante fag. Jeg liker juss, men dette minner meg om økonomi. Og alt som minner meg om økonomi, tall, osv gir meg mild angst. Der har eplet falt rimelig langt fra stammen, tatt i betraktning at pappa er økonomiprofessor, haha.

Å, herlighet, jeg er så LEI. Hallo, jeg drømmer om pengekrav om natta. Nei vet dere hva, nå går jeg hjem! Ha en fin dag videre =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar